سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشکیل گروه اطلاعاتی جدید در آلمان برای جلوگیری از حملات تروریستی


به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، این یگان ضد تروریستی جدید در آلمان پس از آن تشکیل شد که عوامل امنیتی این کشور اطلاعات معتبری دریافت کردند مبنی بر این که گروه تروریستی داعش آماده انجام حمله تروریستی در آلمان است.
این گروه ضد تروریسم جدید متشکل از پنج گروه 50 نفری از عوامل امنیتی در سراسر آلمان است که وظیفه شان جمع آوری اطلاعات و بازداشت عوامل مظنون است.
این گروه در حالی تشکیل شده است که براساس یک گزارش در آلمان، آژانس های اعمال قانون و اطلاعاتی آلمان از تمرین های لازم و مهارت برای مقابله با حمله ای مشابه حمله تروریستی اخیر پاریس برخوردار نبوده اند.
به دنبال حملات اخیر در پاریس، موجی از انتقادهای شدید در مورد تبادل ضعیف اطلاعات میان کشورهای اروپایی مطرح شد.
پس از این حملات تروریستی بود که موجی از تدابیر امنیتی در بسیاری از شهرهای مهم اروپا اتخاذ شد. تاکنون چندین مظنون در ارتباط با حملات تروریستی اخیر پاریس در فرانسه، بلژیک و اتریش بازداشت شده اند.
اروپام**9234**1549

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران