فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ویژه‌برنامه «معرفت» در ایام نوروز پخش می‌شود


اسماعیل منصوری لاریجانی، مجری ـ کارشناس برنامه تلویزیونی معرفت و استاد فلسفه و عرفان دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این برنامه ویژه سال جدید در قالب 9 مجموعه برنامه است که از ابتدای سال جدید خورشیدی تا روز هشتم و سپس در روز سیزدهم فروردین از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این ویژه برنامه آشنایی مخطبان و علاقه مندان به اندیشه های بزرگان شعر و ادب و حکمت ایرانی در زمینه نوروز و فصل بهار است، اظهار داشت:‌ این ویژه‌برنامه که «بهاریه» نام دارد مجموعه آراء اندیشمندان و شعرایی نظیر حافظ شیرازی، سعدی شیرازی، جامی و دیگر شعرا از این دست خواهد بود.

منصوری لاریجانی با تأکید بر اینکه اکنون در حال آماده‌سازی این برنامه‌ها در استودیو شبکه چهار هستند، یادآور شد: در روز سیزدهم نوروز نیز مفاهیم اندیشه‌ای حافظ شیرازی از جمله ابیاتی نظیر «تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو/ پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو/ ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز./ کز سر صدق می‌کند شب همه شب دعای تو» را بررسی و تبیین خواهیم کرد.

براساس این گزارش، ویژه برنامه گفتگو  محور«معرفت» از تولیدات گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی اسدالله ایمن از سال جدید نیز هر هفته پخش خواهد شد.

این برنامه با اجرای اسماعیل منصوری لاریجانی و کارشناسی غلامحسین ابراهیمی دینانی،‌ چهره ماندگار فلسفه ایران همراه است.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
مراسم ویژه عید نوروز 94 و ایام فاطمیه در بهشت رضا