سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه پچ جدید مایکروسافت به عمر نسخه‌های قدیمی IE پایان میدهد


ارائه پچ جدید مایکروسافت به عمر نسخه‌های قدیمی IE پایان میدهدآی سی تی پرس/ مایکروسافت اعلام کرد که بعد از مدتها پشتیبانی از نسخه‌های قدیمیتر مرورگر اینترنت اکسپلورر را خاتمه میدهد و فقط برخی از نسخه‌های جدیدتر آن روی چند سیستم‌عامل حفظ خواهد شد.

مایکروسافت بعد از اعلام این خبر اقدام به انتشار آخرین آپدیت خود برای اینترنت اکسپلورر 11 و اج (Edge) کرد که در طی این مدت آسیب‌پذیریهای زیادی را تجربه کردند ولی در بین آنها خبری از آپدیت جدید برای نسخه‌های قدیمیتر مانند IE 7, 8, 9, 10 نبود.
البته آنها از اظهار نظر در مورد حفره‌های آسیب‌پذیری نسخه های قبلی و اینکه چند مورد از آنها هنوز وجود دارند خودداری کرده تا کار را برای بدافزارنویسان راحت‌تر از این نکنند.
آپدیت جدید ۱۳ باگ در اینترنت اکسپلورر ۱۱ و اج را برطرف میکند، بنابراین میتوان گفت که حفره‌های مشکل‌دار در نسخه‌های قبلی نیز همین تعداد است.
البته برای کسانی که در این زمینه حرفه‌ا ی هستند تشخیص موارد اصلاح شده و اینکه چند مورد بدون اصلاح باقیمانده کار چندان دشواری نیست. کافی است آنها کدهای برنامه را قبل و بعد از آپدیت مورد بررسی قرار دهند تا تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را به‌خوبی متوجه شوند.
به همین دلیل بروز کردن مرورگر با پچهای جدید از اهمیت بسیار زیادی برای کاربران برخوردار است. شاید به همین خاطر است که مایکروسافت، اج (Edge) را از ابتدا کدنویسی کرد و اصرار داشت که هیچ وجه تشابهی بین اج و اینترنت اکسپلورر وجود نداشته باشد تا به این ترتیب در برابر هرگونه حمله احتمالی در امان بماند.


منبع: آی سی تی پرس


ویدیو مرتبط :
شوپنهاور در کتاب هنر بر حق بودن 38 روش ارائه میدهد که..