سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین جزئیات از اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی


آخرین جزئیات از اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازیتسنیم/ جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی با اشاره به آخرین جزئیات از اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی، نسبت به غیرقابل تمدید بودن مهلت ۴ روزه باقی مانده برای ثبت نام در مرحله دوم این طرح هشدار داده و از واریز جریمه توسط ۱۷۶ هزار نفر از متقاضیان خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی با اشاره به مهلت اتمام ثبت نام مرحله دوم پرداخت جریمه غیبت از خدمت سربازی، اظهار داشت: با توجه به مهلت داده شده برای ثبت نام مرحله دوم پرداخت جریمه غیبت سربازی، متقاضیان این طرح تنها 4 روز فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود برای بهره‌مندی از این طرح ثبت نام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر اینکه زمان ثبت نام اعلام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، گفت: در مرحله دوم ثبت نام پرداخت جریمه نقدی، تاکنون بیش از 320 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و ثبت نام از متقاضیان طبق برنامه زمان‌بندی قبلی، تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و این مدت به هیچ وجه قابل تبدیل نخواهد بود.

وی در پایان با اشاره به تعداد متقاضیانی که نسبت به تکمیل پرداختی‌ جریمه‌های خود اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 176 هزار نفر نسبت به پرداخت جریمه‌های غیبت درنظر گرفته شده اقدام کرده‌اند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا فرآیند تکمیل ثبت نام و اخذ جریمه غیبت از مشمولان این طرح را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مناظره کوچک زاده وامیرآبادی درباره طرح فروش غیبت سربازی