فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رونمایی از یک رمان با حضور چهره‌های سینمایی


به گزارش خبرگزاری فارس، رمان «جذابیت عشق» اثر تورج زاهدی رونمایی می‌شود.

«جذابیت عشق» رمانی است درباره سرنوشت دگراندیشیدن در ایران چهار دهه گذشته، سرنوشت دگراندیشی در کشوری که مردمش تصمیم گرفتند حول رهبری امامشان به یک شیوه بیاندیشند و در این میان البته دگراندیشی و ساز مخالف کوک کردن داستانی دارد که در این رمان می‌توان سرنوشت عبرت آموز و پرفراز و نشیبش را خواند.

در این برنامه نویسنده اثر و حسین پاکدل، فریدون جیرانی، احمد طالبی‌نژاد، هوشنگ گلمکانی و علاقه‌مندان حوزه داستان و اهالی سینما و تلویزیون حضور خواهند داشت.

این مراسم روز سه شنبه 11 اسفند از ساعت 15 در مجتمع سرچشمه واقع در میدان بهارستان، نرسیده به سرچشمه، انتهای خیابان شهید صیرفی‌پور مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

«جذابیت عشق» در یک نگاه، داستانی پرکشش و تعلیق و در عین حال بسیار ساده و خوش‌خوان است که روایتی متفاوت و جذاب از دگراندیشی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌کند.

کتاب نیستان رمان «جذابیت عشق» را در 728 صفحه و با قیمت 43000 تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/NSIZU


ویدیو مرتبط :
رونمایی از رمان مستند همسفر آتش و برف