فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تقدیر از خانواده شهدای هنرمند و مدافع حرم با حضور وزیر اطلاعات و وزیر ارشاد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آئین اختتامیه کنگره ملی 2000 شهید هنرمند امشب یک بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار نجات معاون فرهنگی سپاه، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سردار جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، رضا میرکریمی کارگردان، رضا داوونژاد، محمد خزایی، علی رویین‌تن و جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این همایش از خانواده شهدای هنرمند تقدیر به عمل آمد. اسامی این خانواده‌ها به شرح زیر است:

در بخش شعر این جشنواره که با عنوان ترنم پرواز شناخته شده بود با حضور سردار جزایری، محسن مومنی شریف و جمعی دیگر از مسئولان از خانواده‌های شهیدان مصطفی فتاحی، علی آقا طاهریان، حسین ارسلان و حبیب غنی‌پور تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش هنرهای تجسمی که با عنوان مشق شیدایی معرفی شده بود، با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد رجبی معمار رئیس خانه هنرمندان، سردار نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده‌های شهیدان حمیدپیش‌قدم، حسین رشیدی‌فر، علی تاج‌احمدی، امیرحسین اسدی، مجید بهرامی، امیر حلم‌زاده، عبدالمجید منصوری، بهروز مرادی، اکبر دانش، محمد باقر ربانی و رضا سنگی تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این مراسم مادر شهید حسین رشیدی‌فر در سخنان کوتاهی گفت: بچه‌ من بعد از شهادتش کاری کرد که پدرش نیز به جبهه رفته و شهید شد. برای این ملت هر چه از این شهدا هم فدا شوند کم است، من از خدا می‌خواهم که همه جوانان را به راه راست هدایت کند. همچنین خواهر شهید تاج‌احمدی از تمام دوستان آن شهید درخواست کرد که آثار عکاسی آن شهید بزرگوار را در اختیار خانواده ایشان قرار دهند، تا پس از تصویربرداری به آنها بازگردانده شود. 

در ادامه این مراسم از شهدای عرصه نمایش و تئاتر با عنوان ملکوتیان صحنه تقدیر به عمل آمد. حسین قشقایی، حمیدرضا اسلامی‌فر و غلامحسین حیدرنیا از شهدایی بودند که از خانواده ایشان در این مراسم تقدیر شد. 

همچنین با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات از شهدای عرصه موسیقی، شهیدان مجید فریدفر و اسماعیل یداللهی تقدیر به عمل آمد. مادر شهید مجید فریدفر در سخنان کوتاهی گفت: هنر اول و آخر فرزند من شهادت بود. 

در بخش پایانی تقدیر از شهدای هنرمند از شهدای عرصه سینما و تلویزیون با عنوان جاودانه‌های نور و تصویر تقدیر به عمل آمد. خانواده‌های شهیدان سیدمرتضی آوینی، حجت الله یخچالی، احمد رستگار و وهاب تهرانی از کسانی بودند که در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در این مراسم با اشاره به رونمایی از 12 جلد از 30 جلد کتاب مرتبط با شهدای هنرمند از گلعلی بابایی، محبوبه معراجی‌پور، کامران پارسی‌نژاد و نصرالله قادری تقدیر به عمل آمد. 

در بخش پایانی این مراسم نیز از خانواده تعدادی از شهدای مدافع حرم با حضور سردار نقدی، سردار جزایری، محمد خزایی و علیرضا قزوه از خانواده شهیدان باغبانی، حاج‌سعید سیاح طاهری و محمدحسین عطری  تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ویدئوی سخنان کوبنده همسر شهید مدافع حرم در حضور وزیر