سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس‌جمهور ادبیات خود را نسبت به منتقدین اصلاح کند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب آقاجری در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (25 آبان 94) ضمن محکومیت جنایات تروریست‌های داعش در عراق و سوریه و لبنان و فرانسه گفت: توجه مردم غرب را به این نکته جلب می‌کنم که این جنایات حاصل سیاست‌های شیطانی دولت‌های آنهاست و لذا گریبانگیر مسئولین منافق خود را جهت پاسخگویی محکم بگیرند تا دنیا از شر نقشه‌های شوم این سیاست‌مداران ضد بشری نجات یابد.

وی افزود: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از رئیس‌جمهور می‌خواهم تا ادبیات خود را نسبت به نیروهای ارزشی و نهادهای انقلابی و منتقدین دلسوز اصلاح و از زمینه‌سازی برای سوءاستفاده دشمنان جلوگیری کند و البته انتظار می‌رود که آقای رئیس‌جمهور که مواضع قاطعانه‌ای را در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت به ویژه آمریکای جنایتکار ابراز کند.

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه امروزه در هر خانواده‌ای حداقل یک جوان بیکار وجود دارد که در این شرایط نامناسب اقتصادی به علت عدم توجه به تولید اشتغالزایی و رفع رکود چشم امیدی به آینده خویش ندارند لذا انتظار می‌رود با توجهات بیشتر دولت به اقتصاد مقاومتی نسبت به حل بخشی از مشکلات اقتصادی خانوارها اقدام عاجلی به عمل آورد.

آقاجری خاطرنشان کرد: مردم خوزستان با دو پدیده ریزگردها در تابستان و باران‌های اسیدی در زمستان مواجه‌اند که زندگی آنها را مختل کرده و علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده تاکنون اقدام موثری توسط سازمان محیط زیست جهت رفع این پدیده‌ها صورت نگرفته است و مردم خوزستان از رئیس‌جمهور خواستار ارائه برنامه‌ای موثر و تخصیص بودجه مکفی جهت رفع مشکلات زیست محیطی استان هستند.

وی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
سخنان تاسف بار رئیس جمهور خطاب به منتقدین مذاكرات