ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبداللهی: به قهرمانی استقلال خیلی امیدوارم/ هواداران مثل امروز از تیم حمایت کنند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) گفت: همه چیز رو به راه شده است. روز گذشته یکسری اتفاقاتی افتاد که خودم به شخصه با هواداران صحبت کردم و به آنها گفتم که از تیم حمایت کنند تا موفق باشیم.

وی در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره استقلال گفت: خروجی جلسه این بود که مثل قدیم از تیم و کادر فنی حمایت کرده و کادر فنی به کارش ادامه دهد. 4 دیدار دیگر در لیگ داریم و فینالیست جام حذفی هستیم و چیزی تمام نشده است. با صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف داریم و تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، باید با هم بازی کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه آیا در پی شکست در دربی برای بازیکنان جریمه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: کمی باید تحمل کرد. بازیکنان پس از دربی دچار مشکلات فکری شده بودند اما باید به نوعی این دربی را فراموش کنند تا در ادامه لیگ موفق عمل کنند.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که به قهرمانی استقلال امیدوار هستید یا خیر، تصریح کرد: خیلی به قهرمانی امیدوارم چون اتفاق خاصی نیفتاده است. فوتبال با همین برد و باخت‌هایش زیبا شده است.

وی در مورد وضعیت فرزاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی کنار تیم حضور دارد اما قرار شده که کارهای سرپرستی را من انجام دهم. من روی نیمکت نمی‌نشینم و انشاء‌الله با خوب شدن وضعیت مصنور پورحیدری، خودش روی نیمکت خواهد نشست.

سرپرست تیم استقلال در خصوص طلب رودریگو توزی گفت: باشگاه در تلاش است که 400 هزار دلار بدهی این بازیکن را بپردازد و در جلسه هیئت مدیره نیز به این موضوع پرداختیم. از هواداران می‌خواهم که همانند امروز از تیم حمایت کنند. ما استقلالی هستیم و به روزهای خوب‌مان باز می‌گردیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران