سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آیا حمام کردن در یک دوره خاص برای زنان مضر است؟


آنا/ آیا حمام کردن در دوران قاعدگی مضر است؟ دکتر محمدرضا صفری‌نژاد، متخصص اورولوژی با بیان اینکه استحمام و شست‌و‌شوی محل ترشحات در دوران قاعدگی ضروری است، گفت: به خانم‌ها توصیه می‌شود روزانه استحمام داشته باشند.

وی درباره اخبار منتشره در شبکه‌های مجازی مبنی بر اینکه استحمام خانم‌ها در دوران قاعدگی موجب بروز عفونت رحم، نازایی، سرطان رحم و پستان می‌‌شود، گفت: این یک باور بسیار غلط و غیر علمی است که متاسفانه در بین برخی از خانم‌ها رایج است و آنها در این دوران از استحمام و شست‌وشوی محل ترشحات دوران قاعدگی خودداری می‌کنند.

این متخصص اورولوژی افزود: استحمام در دوران قاعدگی هیچ گونه خطری برای خانم‌ها ندارد، به گونه‌ای که تمام پزشکان توصیه می‌کنند، خانم‌ها در این دوران روزانه استحمام داشته باشند و نواحی ترشحات را به خوبی شست‌و شو دهند، زیرا اگر ترشحات در ناحیه‌ای از بدن از جمله کشاله ران تجمع یابد موجب رشد باکتری و قارچ در بدن می‌شود.


ویدیو مرتبط :
(جوش دوره)عزاداری خاص مردم منطقه سبزدشت وخرمدشت درماه محرم