سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی شایعترین عامل خودکشی در ایران


معرفی شایعترین عامل خودکشی در ایرانایرنا/ رییس مرکز سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: شابعترین سن اقدام به خودکشی در ایران 15 تا 24 سال است و مهمترین روش خودکشی مسمومیت با دارو و سموم است.

احمد حاجبی در نشست خبری آسیبهای اجتماعی در وزارت بهداشت افزود: در کشور ایران نظام ثبت خودکشی داریم و تمام موارد موفق یا ناموفق خودکشی در ایران ثبت می شود و از این نظر یکی از موفق ترین کشورهای منطقه مدیترانه شرقی هستیم.
وی ادامه داد: اکنون حدود 30 درصد خودکشی ها در کشور در روستا ها و 70 درصد در شهرهاست که از این میان 2.9 درصد خودکشی ها در ایران به فوت منجر می شود.

وی ادامه داد: بیشترین افرادی که اقدام به خودکشی می کنند افراد بیکار و کم تحصیل هستند و کمترین میزان در افراد فوق لیسانس به بالاست.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دیابت شایعترین علت نارسایی کلیه در دنیا و ایران