سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشتی‌سواری بوئینگ ۷۶۷ در سواحل ایرلند!


کشتی‌سواری بوئینگ ۷۶۷ در سواحل ایرلند!تسنیم/ تاجر ایرلندی مصمم است یک فروند بوئینگ ۳۰ ساله را با کمک کشتی و شناور جابجا کند.

به گزارش دیلی میل، یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 767 از فرودگاه «شانون» ایرلند به وسیله یک جرثقیل 750 تنی روی یک شناور گذاشته شد تا سفری 36 ساعته به سوی منطقه ساحلی «کو اسلیگو» در «انیسکرون» ایرلند را تجربه کند.

تاجری با نام «دیوید مک‌گوان» این هواپیما را خریداری کرده و می‌خواهد تا آن از به عنوان کانون کار اقتصادی جدید خود در منطقه ساحلی مشهور انیسکورن استفاده کند.

مک‌گوان قصد داشت این بوئینگ 30 ساله را از راه زمینی به مقصد دلخواهش منتقل کند اما می‌بایست در این راه کابل‌های برق، تلفن و چراغ‌های راهنمایی بسیار زیادی را نیز از سر راه بردارد. همچنین مجبور بود دو پل کم ارتفاع را نیز نابود کند که با مخالفت مقامات محلی روبرو شد.

پس از آنکه بوئینگ 767 آقای مک‌گوام به ایرلند پرواز کرد، گروهی از مهندسان می‌بایست بال‌های این پرنده آهنی 50 تنی را از آن جدا می‌کردند تا بتواند به سفر خود روی زمین یا دریا ادامه دهد. پس از آن این هواپیما به لبه ساحل منتقل و روی یک شناور باری گذاشته شد تا یک کشتی آن را یدک بکشد.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بوئینگ ۷۶۷ به زمین خورد و شکاف برداشت، اما کسی نمرد