ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خالدی و ایمانی به بازی با راه‌آهن نمی‌رسند/ وضعیت شریفات دوباره بررسی می‌شود


اکبر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت: امید خالدی و اکبر ایمانی به دلیل مصدومیتی که دارند در این مسابقه غایب خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود خالدی چهار هفته‌ای به مسابقات بازگردد ولی این اتفاق نیفتاده است گفت: مصدومیت این بازیکن یک مقدار بغرنج شده است. آشیل پای او دچار ضرب‌خوردگی و آسیب جزئی شده که این پارگی جزئی در بخشی از آشیل او کم کم در حال جوش خوردن است. او احتمالا پس از هفته هفدهم بتواند بازی کند.

مرادی تاکید کرد: ایمانی هم که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت بوده در این بازی نخواهد بود اما ممکن است در هفته هفدهم به میدان برود.

پزشک فولاد در مورد وضعیت اسماعیل شریفات تاکید کرد: این بازیکن از ناحیه عضله چهارسر دچار التهاب شده است. فردا بار دیگر وضعیت مصدومیت او را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود که آیا می‌تواند یا نه.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/XH6K61


ویدیو مرتبط :
مصطفی ایمانی-دوباره دل شده هوایی