سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراسم عمامه گذاری طلاب با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری


فارس/با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری مراسم تلبس و عمامه‌گذاری 114 طلبه حوزه‌های علمیه شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم عمامه‌گذاری 114 طلبه شرکت کرد و اظهار داشت: شما طلبه‌ها همواره باید نزدیک بودن به امام زمان(عج) و ولی‌فقیه را محور فعالیت خود بدانید و اجازه ندهید هیچ امری در این پیوند فاصله بیاندازد.

وی افزود: زمان و دوره انزوای شیعه گذشته و امروز شاهدیم که آوازه شیعه دنیا را پر کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به شیعیان متفاوت از قبل است، ادامه داد: روحانیت نقش مهمی در حفظ پرچمداری شیعه و حراست از کیان و مرز دین و آیین دارند.

حجت‌الاسلام گلپایگانی اضافه کرد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی بوده و ولی‌فقیهی داریم که از زمان جلوتر است.

وی با اشاره به طلاب تصریح کرد: آنچه که باید به عنوان اساس طلبگی مدنظر قرار دهید، تقوا و ترس از خداوند است؛ از این پس اخلاق و رفتار شما باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن آن به دین دعوت شوند.

به گزارش فارس، مراسم غبارروبی و شست‌وشوی مضجع مطهر حرم احمد بن موسی(ع) عصر امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این مراسم مضجع مطهر شاهچراغ(ع) غبارروبی و با گلاب ناب محمدی شست‌وشو و عطرافشانی شد.

پس از این مراسم به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) مراسم نقاره‌خوانی با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، همچنین مراسم افتتاح طرح توسعه دارالشفای حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز صبح فردا با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خاطره رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آخرین دیدار حسن حبیبی و رهبر انقلاب