سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رونمایی رهبر کره شمالی از یک موشک قدرتمند ضد تانک


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در "آزمایش موفق یک موشک‌انداز دوش‌پرتاب ضد تانک که با هدایت لیزری اهداف خود را در فواصل دور شکار می‌کند" شرکت کرده است.

به گزارش انتخاب، روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در آزمایش موفق یک موشک‌انداز دوش‌پرتاب ضد تانک که با هدایت لیزری اهداف خود را در فواصل دور شکار می‌کند" شرکت کرده است.

کره شمالی مدعی است که برد موثر این موشک انداز از نمونه‌های مشابه‌ خود به مراتب بیشتر است و "دقیقا شبیه یک تفنگ تک تیرانداز با قدرت تخریبی فراوان دقت بالا تمامی انواع زره‌پوش‌ها را منهدم کند.

منبع: جام نیوز

در این گزارش آمده است: کیم جونگ اون رضایت کامل خود را از ساخت این سلاح ابراز کرده است که می‌تواند زره‌پوش‌ها و تانک‌هایی که دشمنان به آن افتخار می‌کنند را به آسانی منهدم کند.

رهبر کره شمالی همچنین دستور داده تا خط تولید انبوه این سلاح راه اندازی شود و این سلاح در خط مقدم عملیات ضربتی و واحدهای حفاظت دریایی قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
موشک ضد تانک بر علیه تانک T55 سوریه