سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Assetto Corsa برای کنسول های نسل هشتم تاخیر خورد


بازی Assetto Corsa برای کنسول های نسل هشتم تاخیر خوردگیم فا/ ۵۰۵ گیمز، ناشر عنوان Assetto Corsa، به تازگی انتشار نسخه نسل هشتمی این عنوان را چند ماه به تعویق انداخت.

۵۰۵ گیمز، ناشر عنوان Assetto Corsa، به تازگی اعلام کرد که نسخه کنسولی این عنوان با چند ماه تاخیر منتشر خواهد شد. به این ترتیب عنوان Assetto Corsa که قرار بود در ماه آوریل برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شود با چند ماه تاخیر، در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶(جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵) در اروپا و ۷ ژوئن ۲۰۱۶(سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. به گفته سازندگان، آن ها به زمان بیشتری احتیاج داشته تا بتوانند بهترین تجربه را به کاربران منتقل کنند.

عنوان Assetto Corsa در سال ۲۰۱۳ به صورت دسترسی زود هنگام برای رایانه های شخصی منتشر شد و نسخه کامل این عنوان نیز در سال ۲۰۱۴ از طریق استیم برای رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفت. نسخه کنسولی این عنوان نیز در ماه ژوئن ۲۰۱۶ برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی : Assetto Corsa