سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با طرح ابتکاری ویکی پدیا تاریخ جهان را تجسم کنید


با طرح ابتکاری ویکی پدیا تاریخ جهان را تجسم کنیدباشگاه خبرنگاران/ شما می توانید با این ابتکار جدید تمامی اتفاقات از زمان شروع جهان را ببینید و با زوم کردن بر روی آن جزئیات بیشتری از رویداد مورد نظر خود کسب کنید.
هیستوگرافی(Histography) یک تجسم شگفت آور از تاریخ جهان با اطلاعات و تصاویری که ویکی پدیا گرد هم آورنده آن است. اگر شما در مدرسه با درس تاریخ سرگرم می شدید حال این مورد برای شما بسیار سرگرم کننده تر می تواند باشد.

در جدول زمانی که Histography نام دارد تمامی نقاط نشان دهنده وقایعی در طول زمان می باشد و محور افقی نیز نشان دهنده زمان می باشد.

در این برنامه تمامی اتفاقات از زمان شروع جهان تا به امروز ثبت شده است و شما می توانید با زوم کردن بر روی آن جزئیات بیشتری از رویداد مورد نظر خود کسب کنید. اگر شما مایل باشید می توانید نگاهی به دوران ماقبل تاریخ، رنسانس و یا عصر صنعتی بیاندازید. شما همچنین می توانید وقایع مورد نظر خود را براساس حوزه های خاصی همانند سیاسی، اختراعات، ادبیات و … فیلتر کنید.

این برنامه به وسیله ماتان استوبر به عنوان پروژه نهایی وی در آکادمی هنر و طراحی Bezalel Academy قرار داده شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نگاهی به ویکی پدیا