فرافکنی تروریست ها در مورد سقوط خان طومان فقط پوششی برای شکست های پیاپی خود است


وزیر سابق دفاع گفت: اشغال مجدد منطقه خان طومان دستاورد بزرگی برای تروریست ها نبوده است زیرا آن ها چیزهای مهم تر و با ارزش تری را از دست داده اند.

فرافکنی تروریست ها در مورد سقوط خانطومان فقط پوششی برای شکست های پیاپی خود استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ "احمد وحیدی" وزیر سابق دفاع در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید ناظری و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با منطقه خان طومان اظهار داشت: دشمن به دلیل شکست های چند ماه اخیر ناامید شده بود و به همین دلیل از تمام توان خود برای متوقف کردن پیشروی رزمندگان اسلام استفاده کرد.

وزیر سابق دفاع ادامه داد: بعد از شکست های پیاپی  تروریست ها و حامیان آن ها بحث مذاکرات صلح را به میان آوردند و مقامات سوری نیز به نشانه حسن نیت آن را پذیرفتند اما دشمنان که قصد ضربه زدن به اسلام را دارند یکدیگر هم پیمان شده و صلح را نقض کردند.

وی افزود: این مسئله که منطقه خانطومان منطقه حساسی است درست است اما باید یادآور شد که این منطقه در اختیار گروه های تکفیری بوده است پس اشغال مجدد این منطقه دستاورد بزرگی برای آن ها نبوده است بلکه آن ها چیزهای مهم تر و با ارزش تری را از دست داده اند. این فرافکنی هایی که آنها امروز به وجود آورده اند فقط جنگ روانی است تا بر شکست های پیاپی خود پوشش نهند.

وزیر سابق دفاع در بخش پایانی سخنانش با اشاره به شهادت مصطفی بدرالدین یکی از فرماندهان حزب الله خاطر نشان کرد: شهادت این فرمانده بزرگ نشانگر این موضوع است که فرماندهان جبهه مقاومت در میدان های نبرد حضور دارند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: شهید بدرالدین یک مبارز واقعی بود و تمام وقت خود را برای مردم صرف می کرد. او یک فرمانده و معلم بزرگ بود که با شهادت و نثار خون خود باعث شد تا هزاران مجاهد جدید به وجود آیند که در زمان مقتضی وارد میدان می شوند و کشورهای استکبار را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه