سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم اعدام 200 کودک سوری تقلبی از آب درآمد


باشگاه خبرنگاران/ به تازگی فیلمی از اعدام 200 کودک به دست داعش در سوریه منتشر شد که متعلق به ماجرای اعدام دیگری بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ در اخبار روز گذشته آمده بود تروریست‌های داعش 200 کودک را به دلیل آنکه حاضر به عضویت در این گروه افراطی نشدند تیرباران کردند و فیلمی در همین باره منتشر شد. در این فیلم قربانیان داعش زانو زده و صورت خود را به زمین چسبانده‌اند، تروریست‌ها با شروع مراسم اعدام، به سمت قربانیان که به شکل ردیفی کنار یکدیگر نشسته‌اند، تیراندازی می‌کنند.
واقعیت این است که فیلم به اعدام نیروهای ارتش سوریه در اوت 2014 (مرداد 93) مربوط می‌شود.
داعش در یک قتل عام جمعی 1700 دانشجوی نظامی عراقی را به قتل رساند. برنامه اعدام این دانشجویان نظامی یک روز کامل –از صبح تا شب – به طول انجامید.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // اسناد هشت تایی استقلالی ها تقلبی از آب درآمد!‬‎