ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تنها با استخدام مربی خارجی، والیبال بانوان رشد نمی‌کند


سیما صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: لیگ امسال هم مانند لیگ سال‌های پیش بود و تفاوت فاحشی را در این دوره شاهد نبودیم. تنها تیم‌های پایین جدول به نسبت سال گذشته کمی بهتر شده بودند.

وی ادامه داد: من از عملکرد شاگردانم در لیگ 94 راضی هستم و بازی‌های خوبی را در این دوره از رقابت‌ها برگزار کردیم. با توجه به عملکردی که داشتیم به تورنمنت روسیه دعوت شدیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز افزود: سال 95 سال پرکاری برای تیم ما و والیبال بانوان خواهد بود. پس از حضور در تورنمنت روسیه، برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده خواهیم شد. بعد از آن بازیکنان باید برای رقابت‌های دانشجویان جهان و مسابقات AVCکاپ آماده شوند. با این اوصاف سال پرکاری را در پیش داریم.

صدیقی اشاره‌ای هم به حضور مربی خارجی برای والیبال بانوان کرد و در این باره گفت: حضور مربی خارجی به تنهایی نمی‌تواند والیبال بانوان ما را متحول کند. حضور در رقابت‌های بین المللی، استعدادیابی و تقویت لیگ بانوان نیز باید به طور جدی در برنامه فدراسیون والیبال قرار بگیرد، اگرچه حضور مربی خارجی را می‌توان استارت حرکت والیبال بانوان دانست.

وی تاکید داشت: برای سال آینده باز هم می‌خواهیم قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم. بر همین اساس پیشنهاد جذب بازیکن خارجی را هم داده‌ایم و باید ببینیم که آیا اسپانسر ومسئولان این تیم با پیشنهاد ما موافقت خواهند کرد یا نه.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استخدام مربی