فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح مادران قرآنی برای مادران دارای كودك شیرخوار اجرا می شود


به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید عباس طباطبایی در این خصوص افزود: اداره آموزش های شهروندی با هدف بهره گیری مادران از تجربه لذت تلاوت و استماع آیات قرآنی در هنگام شیردهی نوزادان و ترویج فرهنگ قرآنی اجرای طرح مادران قرآنی در این منطقه را در دستور كار خود قرار داده است.
وی خاطرنشان كرد: قرآن به عنوان بهترین و جامع ترین كتاب الهی حاوی مطالب تربیتی متصل به وحی است و از همین رو طرح 'مادران قرآنی' به منظور تقویت معنوی و شخصیتی نسل آینده و اثرگذاری مادران بر فرزندان خود شكل گرفت تا علاوه بر ترویج فرهنگ انس با قرآن؛ اثرات تلاوت قرآن كریم بر شخصیت نسل آینده توسط مادران جوان تجربه شود.
به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 این طرح كه در مرحله نخست با انتخاب سوره مباركه 'انسان' برای مادران دارای فرزند شیرخوار اجرا می شود، با همكاری مؤسسه فرهنگی تسنیم، مؤسسه قرآنی بنیاد كوثر و مؤسسه قرآنی رضوان انجام خواهد شد و مادران علاقمند پس از ثبت نام در سرای محلات و دریافت سی دی تلاوت قرآن به مدت دو ماه، در طول روز و هنگام شیردهی فرزند خود به استماع آیات قرآن پرداخته و نسبت به حفظ این سوره اقدام خواهند كرد.
وی گفت: مادران پس از حفظ سوره تعیین شده و اعلام آمادگی می توانند در آزمون حفظ قرآن شركت كنند.
بر اساس این گزارش مادرانی كه دارای فرزند شیرخواره كمتر از 2 سال هستند برای كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح از هفته آینده می توانند به نزدیكترین سرای محله مراجعه كنند.
تهرام/9353//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نظر مادران شرکت کننده در گارگاه مادران 1-ویدئوی شماره 3