رونمایی از آثار چند رسانه‌ای شهید اسکندری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: به‌مناسبت روز 22 اسفند که به‌نام روز شهدا مزین شده است، بالغ بر هزار برنامه را پیش‌بینی کرده‌ایم که طی یک‌هفته اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، رجبعلی راهی یکشنبه 16 اسفند در جمع خبرنگاران، افزود: این برنامه‌ها شامل فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، اردویی، ورزشی و هنری است.

راهی با یادآوری اینکه روز 22 اسفندماه، سالروز تاسیس بنیاد شهید به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358، است، گفت: بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده را طی روزهای 12 تا 16 اسفند در شیراز و فارس اجرا کرده‌ایم که شامل مراسم تجلیل از ممتازین دانش‌آموزی شاهد و ایثارگر، همایش پیاده‌روی و راه‌اندازی دو سامانه مسکن و اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان فارس بوده است.

وی گفت: امروز برنامه رونمایی از آثار چند رسانه‌ای شهید اسکندری و کتاب ایثار و شهادت با عنوان کتاب‌های نخ عمر و پنج یار دبستانی را پیش‌بینی کرده‌ایم که برگزار می‌شود.

راهی اضافه کرد: برنامه افتتاح مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جنت به‌عنوان مجهزترین مرکز کشور ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، افتتاح باشگاه ورزشی خواهران کانون فرهنگی شاهد، برگزاری مسابقه رالی خانوادگی، مسابقه انشا و برپایی نمایشگاه آثار هنری و کارآفرینان شاهد و ایثارگر، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عیادت از جانبازان بستری در مراکز درمانی، تئاتر خیابانی، قدردانی از قهرمانان و برترین‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، درختکاری در قطعه شهدای شهرستان‌ها، تکریم از همسران شهدا، ویزیت رایگان در درمانگاه محمد رسول‌الله(ص) و برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های مختلف استان، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها که 18 اسفند ماه و با محوریت دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار می‌شود، پیش‌کنگره شهدای دانش‌آموز استان فارس است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دیدار رییس رسانه ملی با خانواده شهید اسکندری از شهدای مدافع حرم