سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کتاب صوتی اشعار بهاره رهنما به زودی منتشر می‌شود


کتاب صوتی اشعار بهاره رهنما به زودی منتشر می‌شودخبرگزاری کتاب ایران/ نشست خبری گروه «نقطه‌دار» روز گذشته 27 بهمن ماه با حضور علی شوکت، خواننده، بهاره رهنما تهیه کننده و ترانه‌سرا، بابک صحرایی، شاعر، حسن علی‌شیری، شاعر، روناک یونسی، بازیگر، زهرا عاملی، شاعر، خبرنگاران و اعضای گروه نقطه‌دار در نگارخانه یاس برگزار شد.

بهار رهنما تهیه‌کننده و ترانه‌سرای گروه موسیقی «نقطه‌دار» در ابتدای این نشست اظهار کرد: کتاب اشعارم به صورت صوتی در حال انتشار است. سروده‌های این کتاب صوتی مربوط به کتاب «زیر باران» و در قالب شعر سپید است که با آهنگسازی و صدای علی شوکت روانه بازار خواهد شد. همچنین تهیه‌کنندگی آلبوم دوم گروه نقطه‌دار که چند ترانه از من هم در آن وجود دارد به عهده دارم که آن نیز به‌زودی راهی بازار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ همیشه دوست داشتم کارهای جدیدی انجام دهم و وسوسه‌های 40 سالگی مرا به سمت ترانه نوشتن کشاند. همیشه نویسنده و بازیگر بودم و وقتش رسیده بود که کاری جدید انجام دهم. در تمام دنیا آدم‌ها وقتی به سن 40 تا 50 سالگی می‌رسند دوست دارند کارهای جدیدی انجام دهند و شروع تازه‌ای داشته باشند. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم در حوزه ترانه و موسیقی کار کنم.

شاعر کتاب مجموعه شعر «زیر باران» در پاسخ به سؤال خبرنگار ایبنا در ارتباط با چاپ مجموعه ترانه‌هایش گفت: از انتشارات نگاه با بنده تماس گرفتند و صحبتی در ارتباط با انتشار مجموعه ترانه‌هایم با بنده شد. شاید به زودی تصمیم گرفتم با آنها همکاری کنم.

وی افزود: این روزها دغدغه ترانه نوشتن دارم و فقط به ترانه فکر می‌کنم. چراکه دوره ترانه‌سراییم آغاز شده است. امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانم این مسیر را با موفقیت ادامه دهم.

رهنما در توضیح دلایل ورود به دنیای موسیقی گفت: دوست داشتم تنها به عنوان ترانه‌سرا در آلبوم حضور داشته باشم اما حس مسئولیت به جوانان این اجازه را به من نداد. چراکه موفقیت و پیشرفت گروه را می‌دیدم و نمی‌توانستم آنها را در این مسیر همراهی نکنم. خودم یک دختر جوان دارم و دغدغه‌های قشر جوان را حس می‌کنم و نمی‌توانم نسبت به آنها بی‌تفاوت باشم.

وی در پایان اظهار کرد:‌ با تشویق‌های زهرا عاملی و حسین قیاسی شروع به ترانه نوشتن کردم و این افراد تا به امروز پشتوانه‌های من بودند. به نظرم موسیقی دنیای پیچیده‌تری از سینما دارد چراکه همه چیز در آن شفاف است.





منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
من دزد کتاب نیستم / گفت و گو با بهاره رهنما