ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لاوتزی گران قیمت‌ترین فوتبالیست جهان شد!


لاوتزی گران قیمت‌ترین فوتبالیست جهان شد!ایسنا/ اسکوئل لاوتزی با امضای قرارداد با تیم هبی چین به گران قیمت‌ترین بازیکن جهان تبدیل شده است. به طوری که بیش از 22 میلیون پوند برای یک سال و نیم حضور به جیب خواهد زد.
ورود چینی‌ها به عرصه فوتبال کم کم باعث شده این رشته ورزشی شکل تمسخرآمیزی به خود بگیرد. انقلابی که سوپرلیگ چین در فوتبال جهان به وجود آورده باعث شده بازیکنانی مثل مارتینز، تکسیرا و رامیرس هر کدام با ارقام نجومی به این لیگ بروند و اکنون نیز اسکوئل لاوتزی با قراردادی کلان راهی لیگ چین شده است.
لاوتزی در ژانویه پیشنهاد پیوستن به چلسی را رد کرد و طبق ارقام منتشر شده او اکنون گران قیمت‌ترین بازیکن جهان شده و با قراردادی یک و نیم ساله قرار است هفته‌ای 400 هزار پوند دریافتی داشته باشد و در تاریخ قراردادش می‌تواند بیش از 22 میلیون پوند به خانه ببرد.
اگر بیشتر بخواهیم ریز شویم، او به ازای هر 15 دقیقه بازی برای تیم هبی چین 600 پوند دریافت خواهد کرد که برای این بازیکن 30 ساله رقم بسیار بالایی است که به هیچ وجه در فوتبال اروپا نمی‌توانست به آن برسد و حالا او توانسته لقب گران‌قیمت‌ترین بازیکن را به خود اختصاص دهد. او قرار است در تیم هبی با ژروینیو بازی کند که قبلا در تیم آرسنال و رم ایتالیا بازی‌های خوبی از خود نشان داده بود.
پنجره نقل و انتقالات لیگ چین هفته آینده بسته می‌شود و ممکن است بازیکن جدیدی به این لیگ اضافه شود. همچنین امروز باشگاه شنهوا قرارداد تیم کیهیل استرالیایی را فسخ کرد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ماشین های گران قیمت فوتبالیست های معروف