سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست سازندگانی که برای تولید محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل با مایکروسافت همکاری دارند، فاش شد


vaio-windows-10-phone

واضح و روشن است که  آینده سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل به عملکرد سازندگان شخص‌ثالث برای تنوع‌بخشیدن به محصولات ویندوزی، بستگی دارد. تاکنون، شایعات زیادی از سازندگانی که احتمالاً با مایکروسافت برای عرضه یک گوشی مبتنی بر ویندوز 10 موبایل همکاری دارند، فاش شده است و به‌تازگی، لیستی انتشار یافته که نام سازندگان کم‌اهمیت‌تر را برای همکاری با این غول نرم‌افزاری در عرضه محصولات ویندوزی، فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

w10-oemsامروز، AdDuplex، یک لیست را منتشر کرده است که نام سازندگان شخص‌ثالث را برای همکاری با مایکروسافت در تولید محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، نشان می‌دهد. با این‌که لیست مذکور، هیچ نام جدید و مطرحی را برای همکاری با مایکروسافت در تولید یک گوشی‌هوشمند ویندوزی نشان نمی‌دهد، اما از یک واقعیت جالب حکایت دارد؛ محصولاتی‌که در حال‌حاضر با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، مراحل آزمایش و بررسی را پشت‌سر می‌گذارند، برخلاف دیگر دستگاه‌های ویندوزی، به برنامه ویندوز اینسایدر دسترسی ندارند و این، نشان می‌دهد که محصولات مذکور، به‌صورت رسمی، آزمایش می‌شوند.

adduplex-windows-phone-device-statistics-report-for-february-2016-7-638-620x465 (1)

در اطلاعات‌ منتشرشده توسط AdDuplex، اطلاعات مهمی به‌جزء افزایش سهم سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل در گوشی‌های ویندوز فونی به‌چشم نمی‌خورد؛ در حال‌حاضر، 5.3 درصد از گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون به ویندوز 10 موبایل به‌روز شده‌اند که این موضوع، از یک افزایش 0.8 درصدی نسبت به ماه گذشته، حکایت می‌کند.

wmpoweruser

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تلفن جدید ایسر به همراه سیستم عامل ویندوز 10 موبایل