فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون وزیر: عادی سازی تحصیلی، اولویت حوزه آموزش وپرورش استثنایی است


به گزارش ایرنا، مجید قدمی روز دوشنبه در'جشن انقلاب بهشتیان زمینی' در بوشهر افزود: تلفیق علم و عشق موجب شده تا مربیان و معلمان مدارس استثنایی معجزه بیافرینند.
وی با تاکید بر ارتقای سطح علمی معلمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: معلمان با بهره گیری از علوم مختلف و فناوری های روز می توانند موجب ایجاد تغییرات پایدار در فراگیران شوند.
قدمی تاکید کرد: رسالت آموزش و پرورش فقط خواندن و نوشتن نیست بلکه باید دانش آموزان را برای زندگی در بستر جامعه آماده سازد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: معلمان مدارس استثنایی ترکیبی از دو حرفه معلمی و پرستاری را بر عهده دارند و اهمیت و نقش آنان مضاعف است.
سعید زرین فر افزود: با اختصاص 12درصد از اعتبارات شوراهای شهری و دهیاری ها به آموزش و پرورش می کوشیم کیفیت اموزش و پرورش در استان بوشهر ارتقا یابد.
در این آئین از دانش آموزان برگزیده مدارس استنثایی استان تجلیل شد.
6047/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رقص وپایکوبی وزیر آموزش وپرورش عربستان!!