ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فلاح‌زاده: جنگ قهرمانی بین سایپا، استقلال و ذوب‌آهن است


حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی سایپا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و باشگاه هم بدهی معوقه خود را به بازیکنان پرداخت کرد تا تیم آرامش بیشتری داشته باشد. امسال که لیگ را شروع کردیم، تمرکز باشگاه روی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود و معتقدم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. البته شرایط جدول طوری است که به قهرمانی هم فکر می‌کنیم.

فلاح‌زاده در واکنش به اظهارات مجید جلالی که گفته بود جنگ اصلی بین سایپا و پرسپولیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: الان جدول طوری است که تیم هشتم جدول هم می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. نظر آقا مجید کاملاً برای من محترم است، ولی نظر شخصی من این است که جنگ قهرمانی بین سایپا، استقلال و ذوب‌آهن خواهد بود.

وی راجع به عملکرد خود در فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: در ابتدای فصل اتفاقاتی افتاد که قرار بود جدا شوم، ولی ماندن در سایپا در نهایت به سود من شد. امسال 13، 14 بازی برای سایپا انجام دادم که پنج کلین‌شیت داشتم و دو پنالتی هم مهار کردم. هفت یا هشت گل هم خوردم که این نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشته‌ام.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری: استقلال و ذوب آهن - سایپا و پدیده