علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پوست و مو/ با ماسک خرمالو به جنگ چین و چروک‌ها بروید!


نیک صالحی/ برای از بین بردن چین و چروک صورتتان میتوانید به سادگی ماسک خرمالو را امتحان کنید و به پوست خود طراوت و همچنین خلاص شدن از چین و چروک را هدیه دهید.

خرمالوی له شده را با یک عدد زرده تخم مرغ و کمی‌آبلیمو مخلوط کرده و آن را به صورت ماسک بر روی پوست صورت قرار دهید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد صورت را بشویید.

این ماسک علاوه بر اینکه تاثیر چشمگیری بر بهبود چین و چروک پوست دارد، منافذ باز پوست را هم پاکسازی کرده و پوست شما را زیبا و شاداب می‌سازد.

باورتان نمی‌شود که این میوه خوشرنگ به راحتی تمامی‌دانه‌های چرب پوست را تمیز می‌کند.

کافی است یک عدد خرمالو ی رسیده و له شده را با یک چهارم فنجان شکر قهوهای و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و این ماسک را به صورت دورانی روی پوست بمالید.۱۰ دقیقه تامل کرده و بعد صورت را با اب ولرم بشویید. این ماسک مثل یک اسکراب طبیعی، پوست را از هر گونه آلودگی به خوبی پاک خواهد کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
درباره چین و چروک پوست - مصاحبه پوست نیوز با دکتر سعید امینی