سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توزیع کارت های هدیه‌ی عیدی بانک آینده


ما ایرانی ها همیشه دنبال بهونه ای برای خوشحال کردن نزدیکانمان هستیم. مثلا اگر یکی از آشنایان به موفقیتی دست پیدا کند یا اینکه ازدواج کرده و یا بچه دار شود همه دوستان و آشنایان جهت عرض تبریک با دادن هدیه ای سعی در خوشحال کردن آن شخص می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از بهونه هایی که هیچوقت قدیمی نشده و از گذشته در فرهنگ ما جای داشته است فرهنگ هدیه یا عیدی دادن به مناسبت تحویل سال نو و نوروز است. حتما شما هم قبول دارید که عید بدون عیدی، عید نیست!

به گزارش انتخاب، عیدی دادن و عیدی گرفتن در فرهنگ ما ریشه دیرینه دارد و علیرغم اینکه طی گذر سال ها بنا به شرایط مختلف دچار تغییر شده است هیچگاه این سنت پسندیده از آیین نوروز باستانی حذف نشده است.

در گذشته در ایام نوروز کوچکتر ها برای دست بوسی به محضر بزرگترها می رفتند و مهم دریافت هدیه ای تبرک یافته از سوی بزرگترهای فامیل بود.

اما امروزه به دلایل مختلف سلیقه مردم در عیدی دادن و نیز توقع همه ما به عنوان عیدی گیرنده تغییر کرده است.

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی موجود جوان تر ها بیشتر دوست دارند وجه نقد عیدی بگیرند.

همه ما از کودکی عیدی را با اسکناس نو و تانخورده می شناسیم. اما پیدا کردن این اسکناس ها مشکلی است که در روزهای شلوغ پایان سال و یا حتی بدتر در ایام تعطیل نوروز به سختی حل می شود.

بانک آینده عید امسال کارت های هدیه‌ی عیدی در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر حل کردن مشکل اسکناس نو مزیت کارتهای بانکی دیگر را هم دارد!

برای تهیه کارت های هدیه عیدی بانک آینده می توانید به پیشخوان مجازی بانک آینده و یا به شعب این بانک (حتی در روز های تعطیل سال نو) مراجعه کنید.

بانک آینده همچنین در آستانه نوروز مسابقه عکاسی #عیدوعیدیش را با جوایز ویژه مانند سه دستگاه iPhone 6s و سه دستگاه Apple Watch  برگزار می کند.

برای شرکت در این مسابقه می توانید عید امسال با موضوع نوروز و سنت پسنیدیده عیدی دادن عکاسی کرده و آثار خود را در شبکه های اجتماعی خود با هشتگ #عیدوعیدیش منتشر کنید .


ویدیو مرتبط :
کارت هدیه بانک مسکن ؛ بهترین هدیه برای امروز برای فردا