رونالدو در لیست فروش رئال مادرید!


ادعای اسکای: رونالدو در لیست فروش رئال مادرید!

رونالدو 31 ساله نسبت به سال های گذشته آمار گلزنی ضعیف تری به ثبت رسانده است. قرارداد او تا سال 2018 اعتبار دارد و او از باشگاه تقاضا افزایش حقوق کرده که احتمالا با پاسخ منفی روبرو خواهد شد.

طبق ادعای اسکای اسپورت، رئال در قبال رونالدو 60 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود منچستریونایتد محتمل ترین گزینه است. آنها حاضرند برای رونالدو حقوقی حدود 20 تا 25 میلیون یورو در سال پرداخت کنند که نسبت به دستمزد فعلی او در رئال، افزایش قابل ملاحظه ای است.
این در حالی است که رونالدو بارها اعلام کرده می خواهد تا پایان قرارداد فعلی اش در رئال بماند؛ هرچند هرگز احتمال بازگشتش به منچستریونایتد را رد نکرد.

کریستین رونالدو ، لیست فروش رئال مادرید ، بازیکنان رئال مادرید


او در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، با صحبت درگوشی با لورن بلان، شایعات زیادی را در مورد احتمال رفتنش به پاریس رقم زد اما به تازگی رسانه های فرانسوی ادعا کردند که این باشگاه ترجیح می دهد به جای رونالدو که به روزهای پایانی دوران حرفه ای اش نزدیک می شود، نیمار، ستاره برزیلی بارسا، را به خدمت بگیرد.
البته رونالدو این هفته در ال کلاسیکو یک گل بسیار ارزشمند برای رئال به ثمر رساند و اگر بتواند این درخشش را تا انتهای فصل ادامه بدهد و رئال را به یازدهمین قهرمانی در اروپا برساند، ممکن است حتی رئالی ها قرارداد جدیدی با او امضا کنند.

رونالدو در لیست فروش رئال مادرید!


ویدیو مرتبط :
لیست بازیکنان رئال مادرید مقابل سویا