سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فهرست کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری تکمیل می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، در این اطلاعیه آمده است: فهرست کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری با همکاری و هماهنگی انجمن‌ها و تشکلهای بخش خصوصی تدوین شده است که این فهرست تکمیل خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرده است: طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری با هدف ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها در فروش محصولات داخلی تدوین شده است که با همراهی بانک مرکزی و تولیدکنندگان داخلی انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، این در حالی است که طی پیگیری‌های صورت گرفته از روسای اتحادیه و انجمن‌های لوازم خانگی و فرش ماشینی همگی از تدوین و اعلام فهرست کالاها و برندها اظهار بی اطلاعی کرده و حتی از معیار انتخاب هم بی اطلاع بودند.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
اجرایی شدن طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی