سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام اطلاعاتی اصفهان: مبنای همه گروه ها، حضور حداکثری در انتخابات است


به گزارش ایرنا، احمد صادقی عصر یکشنبه در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان، تقارن هفتم اسفند(روز برگزاری انتخابات) با شروع سی و هشتمین بهار انقلاب را آزمون بزرگ مردمی در سال
'همدلی و همزبانی دولت و ملت' توصیف کرد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت اسلامی و ملی در مقطع حساس پیش روی انتخابات گفت: ما به عنوان دستگاهی که وظیفه رصد شرایط کشور را داریم، اعلام می کنیم که در این دوره، همه گروه ها و جریان های سیاسی مبنا را بر حضور قوی همه آحاد مردم و خودشان در صحنه انتخابات قرار داده اند.
وی اضافه کرد: همه ظرفیت جریان های داخلی کشور هم اینک بر استفاده حداکثری از فضا برای حضور خود و مردم در پای صندوق های رای استوار است.
قائم مقام مدیرکل اطلاعات استان اصفهان در عین حال به ضرورت توجه به موج سواری، تهدیدها و آسیب ها و تلاش بدخواهان نظام در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: همواره تهدید و بحث آسیب های امنیتی در عرصه انتخابات کشور مطرح بوده است .
وی افزود: این موضوع به این است که انقلاب ما طرحی نو در دنیاست و استکبار، صهیونیست و بدخواهان نظام نمی خواهند افتخارات و عزت ملی کشور ما را بپذیرند و به همین دلیل هم همیشه علیه ما توطئه کرده اند.
قائم مقام مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور به لطف الهی، تدابیر رهبری و حضور مردم در صحنه پابرجاست، گفت: بعد از لطف الهی و رهبری، مهمترین رکن پایداری و امنیت کنونی در جامعه، حضور مردم در صحنه است.
صادقی با بیان اینکه دشمن مانند گذشته برای انتخابات پیش روی نیز طرح هایی دارد، تصریح کرد: دشمن منتظر سوء استفاده از شرایط است لذا باید مراقب اوضاع و احوال بود.
وی پرهیز از دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی، دوری از اختلافات محلی و تحریک دشمن، اتخاذ رویکرد ایجابی در تبلیغات انتخاباتی با هدف نشاط سیاسی و افزایش مشارکت مردم و مراقبت برای استفاده درست از فضای مجازی را از مواردی عنوان کرد که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به آنها توجه داشته باشند.
وی جریان سازی، تحریک اقوام و مذاهب، ناامیدسازی، قطبی سازی جامعه، تعمین تضادها، کمپین سازی، تخریب رقبا، تخریب انتخابات، سیاسی کرن مطالبات اجتماعی، القای شائبه عدم سلامت و تقلب در انتخابات را از اهداف معاندین عنوان کرد.
قائم مقام مدیرکل اطلاعات استان اصفهان همچنین با اشاره به جایگاه ستادهای انتخاباتی گفت: نامزدها و ستادهای انتخاباتی باید مراقب باشند و از اقدام های افراطی و غیرقانونی ممانعت کنند.
وی وامدار نبودن به جریانات قدرت و ثروت،برقراری آرامش و امنیت، پرهیز از سیاه نمایی علیه نظام در تبلیغات انتخاباتی، حفظ چارچوب و اصول نظام، پرهیز از اقدام های تنش زا، مداخله نکردن در روند برگزاری انتخابات، استفاده از مجاری قانونی برای پیگیری انتخابات، پرهیز از تخریب رقبا و مسوولان نظام را از دیگر موضوعاتی دانست که باید مورد توجه نامزدها و ستادهای انتخاباتی قرار گیرد.
صادقی با بیان اینکه براساس تاکید امام (ره)، قانون اساسی، سند جامع کشور؛ و اداره کشور با اتکا به آرای عمومی است، افزود: نظام اسلامی با آرای عمومی اداره می شود که نمونه ای از دموکراسی و مردم سالاری دینی است و نظیر آن در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی شود.
وی گفت: همانطور که امام(ره) فرمودند انقلاب در انحصار هیچکس نیست و مال همه مردم است.
صادقی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره انتخابات تصریح کرد: رهبری فرمودند مجلس معانی حقیقی کلمه مظهر اراده حاکمیت مردم است .
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان روز جمعه هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
گ/6027/8114

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم