سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پارك موزه دفاع مقدس تبریز با همكاری شهرداری تكمیل می شود


اسماعیل جبارزاده شامگاه سه شنبه در جلسه هیات امنای پارك‌موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با اشاره به گذشت 20 سال از زمان آغاز این پروژه، گفت: طولانی شدن پروژه‌ای منتسب به انقلاب، دفاع مقدس و شهدا، شایسته نیست و امروز ما باید دست به دست هم دهیم و این پروژه را به اتمام برسانیم.
وی، نوع نگاه مدیریتی به مجموعه پارك‌موزه دفاع مقدس را یكی از علل طولانی شدن اجرای آن دانست و گفت: اگر این پروژه از همان ابتدا توسط شهرداری احداث می‌شد شاهد طولانی شدن اجرای آن نبودیم.
جبارزاده اظهاركرد: نباید در واگذاری این مجموعه به شهرداری تردید داشته باشیم، زیرا كه شهرداری در موضوعاتی مانند تملك و مدیریت مجموعه بسیار بهتر از سایر دستگاه‌ها می‌تواند عمل كند.
وی افزود: پارك‌موزه دفاع مقدس باید به عنوان یك پروژه جامع و یكپارچه به شهرداری تبریز واگذار شود و در كنار آن هیات امنای این پارك‌موزه نیز وظیفه نظارتی و مشورتی خود را انجام خواهد داد.
استاندار آذربایجان شرقی با تاكید بر حمایت از اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی پارك‌موزه دفاع مقدس، اضافه كرد: طرح‌های داخل این مجموعه توسط شهرداری اجرا و مدیریت می‌شود و اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در مباحث فرهنگی و محتوایی صاحب‌نظر خواهد بود.
وی همچنین با اشاره تصرفاتی كه در محدوده 68 هكتاری پارك‌موزه دفاع مقدس صورت گرفته، گفت: نباید به هیچ عنوان اجازه تصرف و سوءاستفاده در داخل این محدوده داده شود.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این نشست گزارشی از روند اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی پارك‌موزه دفاع مقدس ارایه كرد و گفت: نقشه‌ راه این مجموعه به صورت كامل تهیه شده است.
سردار عزت‌الله جعفری افزود: تاكنون برای مركز فرهنگی این مجموعه 115 میلیارد ریال اعتبار جذب شده و این مركز 86 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.
وی با اشاره به اینكه در محدوده پارك‌موزه دفاع مقدس 33 پروژه تعریف شده است، افزود: برای سال 95، بهره‌برداری از 11 پروژه از جمله مركز فرهنگی، سردرب، تعدادی از یادمان‌های شهدا، مسیر دسترسی، پاركینگ و طرح پرچم را پیش‌بینی كرده‌ایم و تلاش می‌كنیم از ابتدای سال 96فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه را آغاز كنیم.
صادق نجفی، شهردار تبریز هم با ارایه گزارشی از اقدامات شهرداری در جهت اجرای طرح‌‌های عمرانی پارك‌موزه دفاع مقدس، نسبت به در اختیار گرفتن این مجموعه توسط شهرداری اعلام آمادگی كرد.
3071/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تبریز گردی با من(قسمت 4 عمارت موزه ی شهرداری)