ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمتی: بعد از تعطیلات می‌گویم در فوتبال ایران چه می‌گذرد/ مردم باید بدانند در این فوتبال چه آدم‌هایی کار می‌کنند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی پس از پایان بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: من قصد مصاحبه کردن ندارم، اما با توجه به اینکه آخر سال است این فرصت را غنیمت شمرده و از همه هواداران‌مان که در سرما و گرما پشتیبان تیم بودند، تشکر ویژه می‌کنم. شرایط امروز به گونه‌ای پیش رفت که ما نتوانستیم با یک برد شیرین هواداران را خوشحال کنیم و از این بابت شرمنده آنها هستم.

وی افزود: دست تک تک هواداران را می‌بوسم و همین‌جا در پایان سال به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. امروز می‌خواستم یک حرف‌هایی بزنم، اما این کار را انجام نمی‌دهم، چون دوست ندارم آخر سالی از یکسری مسائل مطلع شوند.

رحمتی خاطرنشان کرد: اجازه دهید این تعطیلات تمام شود و بعد از آن یکسری حرف‌هایی را برای مردم خواهم زد تا آنها بفهمند در این فوتبال چه آدم‌هایی کار می‌کنند، باید برای مردم روشن شود که در این فوتبال ما چه می‌گذرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جایگاه مدارس فوتبال در ایران-مدرسه فوتبال امید مینودشت