فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استاندارچهارمحال وبختیاری: لباس فرم مدارس ازتولیدات استان تأمین شود


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی شامگاه دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در اجرای طرح همسان سازی لباس فرم مدارس باید از اعمال سلیقه های شخصی پرهیز شود و با هدف حمایت از تولیدات داخلی با برگزاری مناقصه برای تامین پوشاك مدارس اقدام شود.
وی جلوگیری از تبعیض بین دانش آموزان، رعایت عدالت اجتماعی و حمایت از افراد بی بضاعت را مهمترین مزایای اجرای طرح همسان سازی لباس مدارس استان دانست.
سلیمانی دشتكی افزود: در تهیه پوشاك همسان دانش آموزان، رعایت كیفیت و مناسب بودن قیمت باید لحاظ شود.
وی خرید و استفاده از تولیدات داخلی را از راه های نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.
رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به همین منظور باید در شهرستان های 9 گانه استان، كمیته ای برای جمع بندی كارشناسی طرح همسان سازی لباس دانش آموزان به ریاست فرمانداران تشكیل شود.
سلیمانی دشتكی اضافه كرد: استفاده از نظرات انجمن اولیاء و مربیان مدارس، در اجرای طرح های كیفی مربوط به آموزش و پرورش و ارتقاء شاخص های این حوزه مؤثر است.
استاندار چهارمحال و بختیاری عملكرد آموزش و پرورش استان را در اجرای طرح های سواد آموزش مثبت ارزیابی كرد و ادامه داد: ساتل گذشته نهضت سوادآموزی استان جهش یافته است.
سلیمانی دشتكی یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری كمترین مشكل را در نقل و انتقالات نیروی انسانی داشته است.
مدیركل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: اجرای طرح همسان سازی لباس مدارس استان به صورت یك دست در اولویت قرار دارد.
بهروز امیدی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ایجاد وفاق اجتماعی و توجه به مسایل روان شناختی را از مزایای اجرای این طرح عنوان كرد.
وی ساماندهی نیروهای جدید، ارتقاء كیفیت تعلیم و تربیت، اجرای سند بنیادین تحول آموزشی و ساماندهی لباس مدارس را از برنامه های اولویت دار این اداره كل در سال جاری برشمرد.
حدود 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال وبختیاری به تحصیل مشغولند.
7362/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نارضایتی والدین از کیفیت پایین و قیمت بالای لباس فرم مدارس