سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اگر می خواهید در شرکت اپل استخدام شوید کلیک کنید


اگر می خواهید در شرکت اپل استخدام شوید کلیک کنیدباشگاه خبرنگاران/ در این گزارش همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید استخدام شرکت اپل شوید.
شرکت اپل هم مانند سایر شرکت های فناوری همیشه نیازمند افرادی می باشد تا برای پیش برد این شرکت و به نائل رسیدن اهدافش تلاش کنند.

شاید بسیاری از شما کاربران نیز خواستار کار کردن در بزرگترین و ثروتمندترین شرکت تاریخ دنیا باشید اما ندانید باید از کجا شروع کنید . بنابراین اگر خواستار کار کردن در شرکت اپل با هر سطح آگاهی و سواد هستید این گزارش را از دست ندهید .

در اولین صفحه ای که اپل برای جذب کارمند در شرکت خودش به صورت بولد گذاشته است این متن زیبا می باشد :‌

"کار کردن در اپل بهترین زندگی برای شما است که می خواهید همواره چشم همه دنیا به سمت شما باشد "

متن دعوت نامه شرکت اپل برای همکاری

"افرادی که اینجا هم اکنون برای شرکت اپل مشغول کار هستند فقط هدفشان تولید محصول نیست . آنها همیشه در حال کسب تجربه های نو هستند و چیزهای نابی رو بوجود خواهند آورد . در شرکت اپل انسان های متفاوت با ایده های مختلف دور هم جمع شده اند تا همه چیز را به بهترین نحو تغییر دهند . آنها کمترین اشتباه را خواهند داشت . این افراد مهارت های متفاوتی دارند و همچنین نظرات و پیشنهاد های مختلفی هم همیشه به ما میدهند . آنها با وجود ما مطمئن هستند که میتوانند فکر های جدید و ایده های جذابشان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنند . از ایده های آن ها برای تولید محصولات سرگرم کننده استفاده میشودو حتی در صورت داشتن ایده جذاب در صنعت ساخت و ساز نیز بهره خواهیم برد . آن ها ما را هدایت میکنند تا تلاش هایمان به نتیجه برسد .

به شرکت اپل بپیوندید و به ما کمک کنید تا بتوانیم بهتر از این باشیم"

اپل در 4 زمینه کاری نیازمند استخدام کارمند می باشد :‌

استخدام در شرکت های بزرگ :
اینجا همان جائی است که ، هر آنچه که فقط در رویاهاست اختراع می شود . در شرکت اپل هر کاری را خواهیم کرد که خیال و تصورات و رویاها به حقیقت تبدیل شوند . این قسمت شامل امور مالی , مهندسین سخت افزار و تعمیرکارن , نرم افزار کاران , طراح ها و ... است.

برنامه های دانشجویی :
شما هم می توانید جزئی از شرکت اپل باشید . اگر مدرکتان را به عنوان یک مدیر فروش یا تکنیسین و یا متخصص گرفتید ، می توانید برای ما کار کنید .این قسمت شامل کار برای دانشجویان از قبیل دور کاری است.

کار در منزل :
از خانه خودتان می توانید به سوال های مشتری های ما پاسخ دهید و نمایندگی " خدمات پس از فروش " ما را داشته باشید.این قسمت شامل : مشاوره در خانه برای مشتریان , مسئول ارائه نظارت و ... است.

کار در اپل استور :
شرکت اپل متفاوت تر از آن چیزی میباشد که فکر می کنید . اینجا می توانید خلاق باشید ، با چند نفر دیگر همکاری کنید و همچنین به تفریح بپردازید . با ما در فروش ، خدمات پس از فروش و یا یکی از نمایندگی های ما رو مدیریت کنید . این قسمت شامل : فروش محصولات , پشتیبانی مشتریان, مدیریت یک تیم و ... است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مصاحبه شغلی - چرا می خواهید اینجا استخدام شوید؟