علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شایعه حضورم در استقلال و پرسپولیس صحیح نیست/ اصفهان را دوست دارم


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری شامگاه جمعه پس از پیروزی مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، تیم ما و نفت بسیار خوب بازی کردیم، آنها در نیمه نخست بازی یک پنالتی داشتد و می‌توانستند از آن استفاده کنند .

وی افزود: به هر حال سرمربی تیم ،تازه به جمع ما اضافه شده و هنوز نتوانسته آنگونه که باید، با بازیکنان کار کند اما خوشحال هستم که در این مسابقه امتیاز بازی را ازآن خود کردیم.

مهاجم سپاهان بیان داشت: امتیاز این مسابقه بسیار برای ما مهم بود تا در رده‌های بالای جدول باقی بمانیم و تا نیم‌فصل منتظر بمانیم تا بازیکنان به ترکیب اضافه شوند و تا پایان فصل، برای قهرمانی پیش رویم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فشرده است و سرمربی جدید با تمام وجود کار می‌کند و دانش خود را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، تصریح کرد: امیدوار هستم که ما بتوانیم از این مسئله استفاده کرده و دل هواداران را شاد کنیم تا امسال یک قهرمانی  بیاوریم.

خلعتبری درباره داوری این بازی گفت: در حال حاضر فغانی یکی از بهترین داوران ایران و آسیا است و مطمئن هستم اگر در طول مسابقه اشتباهی صورت می‌گیرد، به خاطر ندیدن آقای فغانی است زیرا او هر موردی را ببیند، اعلام می‌کند.

وی با بیان اینیکه رفتنم از سپاهان به استقلال و پرسپولیس را تأیید نمی‌کنم و نمی‌دانم چه کسی این صحبت‌ها را اعلام کرده، اضافه کرد: امسال، هشتمین سال حضورم در اصفهان است. بعد از 5 سال حضور در ذوب‌آهن و سه سال حضور در سپاهان باید بگویم از بازی کردن در اصفهان لذت می‌برم و امیدوارم روزهای خوبی در اصفهان داشته باشم و تا زمانی که باشگاه مرا بخواهد، در اختیار سپاهان هستم


ویدیو مرتبط :
عمو پورنگ اصفهان را دوست دارم