سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسأله زنان در انتخابات مورد استفاده ابزاری جناح‌ها قرار می‌گیرد


پروین سلیحی، مشاور امور زنان سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس، با تشریح این مساله که نباید اجازه داده شود نظر بخشی از زنان جامعه به شعارهای کاذب جلب شود بیان داشت: رسانه‌ها باید در زمینه نگاه‌های سیاسی و شعارهای فریبنده آگاه‌سازی کنند چرا که برخی از شعارها نه امکان تحقق دارد و نه مصلحت زنان ما در وقوع آن‌هاست.

وی افزود: ما نیاز داریم مطالبات و نیازهای زنان به صورت حقیقی دیده شود و تحت تاثیر فضاهای سیاسی و دیدگاه‌های روشنفکرانه قرار نگیرد تا به طور واقعی موجب ارتقای جایگاه زنان شود.

همسر شهید لباقی‌نژاد زنان را مربی جامعه بشریت خواند و تأکید کرد: باید به گونه‌ای با زنان رفتار شود که منزلت و حقوق و مطالبات حقیقی آنها حفظ شود تا از این طریق تاثیری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته باشند.

پروین سلیحی در خصوص مباحث مطروحه در جامعه درخصوص اشتغال زنان افزود: در جامعه ما جمعیت قابل توجهی ازمردم بانوان هستند که تحصیلات علمی مختلفی کسب کردند. این بانوان دارای حقی هستند و ضرورت دارد دولت کاری کند که زمینه اشتغال  و بهره‌مندی جامعه فراهم شود.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی به عنوان راه حلی برای رفع مشکل اشتغال  در حوزه زنان بیان داشت: ما اگر بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل کنیم می‌توانیم هم برای زنان و هم برای مردان اشتغال‌زایی کنیم اما  تا کنون راهبردهای اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نکردیم که اشتغال بوجود بیاید.

پروین سلیحی مشکل اشتغال را منحصر به زنان ندانست و گفت: رفع مشکل اشتغال با شعار محقق نمی‌شود. ما تا هنگامی که در زمینه اقتصاد مقاومتی کار نکنیم و اقتصاد ما وابسته به نفت باشد معضل اشتغال  را برای زن و مرد در جامعه‌مان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/S3A4VB


ویدیو مرتبط :
استفاده از دوربین های هانی شات استفاده ابزاری از زنان