سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکم 4 متهم امنیتی صادر شد


حکم 4 متهم امنیتی صادر شدتسنیم/ ۴ متهم امنیتی بازداشت شده که پیشتر سخنگوی قوه‌ قضاییه از صدور حکم آنها خبر داده بود به تحمل ۵ تا ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی با اشاره به احکام صادر شده برای متهمان امنیتی دستگیر شده اظهار کرد: دادگاه انقلاب این متهمان را در مجموع به 27 سال حبس تعزیری محکوم کرده است.

وی ادامه داد: طبق حکم دادگاه، آفرین چیت‌ساز به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولت‌های بیگانه به تحمل 10 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: احسان مازندرانی نیز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت، از سوی دادگاه به تحمل 7 سال حبس محکوم شده است. داود اسدی و احسان صفرزایی نیز به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت، هرکدام به تحمل 5 سال حبس محکوم شده‌اند.
علیزاده‌طباطبایی از تصمیم این متهمان برای اعتراض به احکام صادره خبر داد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
حکم مهدی هاشمی صادر شد