ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برتری تیم فوتبال سبحان داروی رشت برابر مهتاب بافت شفت


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد، تیم فوتبال سبحان داروی رشت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر دو برابر تیم فوتبال مهتاب بافت شفت به برتری رسید تا صدرنشین جدید این رقابت ها شود.
در جریان این مسابقه که از هفته هشتم این رقابت ها و در ورزشگاه سبحان شهرصنعتی رشت برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت در یک بازی برتر به پیروزی رسید و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرد .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم پاس گیلان با نتیجه دو بر یک هفت شهر گیلان را شکست داد و بازی تیم های فوتبال شهرداری چاف چمخاله و سرخ پوشان صومعه سرا با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت .
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه یک بر صفر شاهین بندرانزلی را مغلوب کرد و تیم فوتبال شهرداری چوبرتالش با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی به برتری رسید .
بازی تیم های فوتبال کادوس ماسال و مرغ مادر صومعه سرا نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه چهار بر صفر تیم شهرداری ماسال را مغلوب کرد .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با کسب 17 امتیاز صدرنشین این مسابقات شد ، تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و مرغ مادر صومعه سرا با کسب 15 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان جام گیل 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.ک/3
7285/ 6158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم های فوتبال لیگ برتری بدون بهانه شدند