سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود 10 هواپیمای جدید تا پایان سال/ آخرین خبرها از خرید توپولوف و سوخو


معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از ورود 10 فروند هواپیمای مسافرتی جدید به ناوگان کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد خداکرمی در حاشیه مراسم رونمایی از نقشه‌های هوایی طراحی شده توسط متخصصان داخلی در شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های ایرلاین ها برای نوسازی و افزایش تعداد ناوگان خود، تا پایان سال 10 فروند هواپیما جدید با میانگین سن 11 سال به کشور وارد می شود.

وی افزود: این هواپیماهای جدید نتیجه مذاکرات طولانی مدت ایرلاین های داخلی برای وارد کردن هواپیماهای جدید است که امیدواریم با طی شدن مراحل قانونی به زودی امکان پرواز پیدا کنند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه وارد کردن هواپیماهای جدید امری زمان بر و نیازمند به طی شدن مقدمات فراوان است، عنوان کرد: برای نهایی شدن خرید هواپیما نیاز به فرستادن بازرس فنی و بررسی اسناد مربوط به هواپیماست که اگر به این فرایند مذاکرات مربوط به خرید را اضافه کنیم نیز بخشی از پیچیدگی کار معلوم می شود.

خداکرمی همچنین درباره آخرین خبرها از فرایند خرید هواپیماهای روس مانند توپولوف و سوخو نیز اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از شرکت های هواپیمایی داخلی هنوز درخواستی مبنی بر دریافت مجوز واردات این هواپیماها ارائه نکرده اند. فرایند وارد کردن هواپیما باید از سوی سازمان هواپیمایی تایید شود و وقتی هنوز درخواستی به ما ارائه نشده یعنی هنوز برنامه ها در این زمینه مشخص نیست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از مکه(جمعه 10 مهر)