سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شوهرم مدام درشبکه های اجتماعی می چرخد!


شوهرم مدام درشبکه های اجتماعی می چرخد!خراسان/ خانمی 41 ساله هستم.27 سال از ازدواجم می گذرد. همیشه به امید زندگی بهتر پیش رفتم اما همسرم بدتر شده است. الان هم مدام درشبکه های اجتماعی می چرخد، من ماندم دیگر چکار کنم. تا حالا چند بار ازدواج موقت داشته است.
مخاطب گرامی! با توجه به این که شما در 14 سالگی ازدواج کرده اید، ممکن است در زمان ازدواج آن گونه که باید آمادگی لازم برای ازدواج را نداشته اید. البته واضح است که به طور معمول یک دختر 14 ساله نمی تواند شناخت دقیق از خواسته هایش برای یک زندگی زناشویی سلامت بخش داشته باشد زیرا هنوز به بلوغ فکری وروانی کافی برای ازدواج نرسیده است. با توجه به چنین پیشینه ای با احتمال بالا زیربنای رابطه مشترک شما و همسرتان دچار مشکلاتی است اما قابلیت اصلاح و ترمیم را دارد.
رابطه تان را ترمیم کنید
با توجه به 3 اصل اساسی زندگی زناشویی که یکی صمیمیت، دیگری روابط عاطفی و سومی هم تعهد است، اگر منظورتان از این که همسرتان در شبکه های اجتماعی می چرخد، ارتباط با خانم های دیگر است، نشانه این است که در زندگی زناشویی شما پایه تعهد کم رنگ شده و ممکن است به دنبال آن روابط عاطفی هم کمتر شده باشد. رابطه زناشویی شما بیشتر به روابط خواهر و برادری یا هم خانگی تبدیل شده است؛ بنابراین لازم است به سلامت روانشناختی خویش و سلامت زناشویی خودتان اهمیت بدهید و با مراجعه به مراکز مشاوره و گذراندن جلسات متعدد خانواده درمانی و زوج درمانی، در پی ساختن و ترمیم رابطه زناشویی آسیب دیده تان باشید.
صبور باشید
گفت و گو و مذاکره بدون کنترل (سرزنش، تهدید، تنبیه، کنایه زدن) درباره این مسئله که باید هرچه زودتر آن را شروع کنید، ضروری به نظر می رسد. همچنین ابراز احساسات و نیاز های خودتان به همسرتان می تواند شما را یاری دهد تا برای ساختن مجدد رابطه تلاش کنید و اصلی ترین توصیه به شما، پیگیری صبورانه این مشکل برای حل است.
با هم بودن تان را جذاب تر کنید
گفته اید شوهرتان مدام در شبکه های اجتماعی می چرخد. شبکه های اجتماعی با تمام خوبی ها و بدی هایشان وارد زندگی ما شده اند و نمی توانیم حذف شان کنیم. این که به همسرتان برای این بی توجهی و نگاه همیشگی به تلفن همراهش و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی ایراد بگیرید، مشکلی را حل نمی کند بلکه ممکن است او لجبازی کند و بیشتر این رفتار را انجام دهد. شما باید او را از این شبکه ها به خانه بیاورید و تنها راهش جذاب تر کردن محیط خانه و ارتباطات آن است تا قدم به قدم همسرتان به عقب برگردد. در ضمن شما نمی توانید توقع داشته باشید در عرض چند روز و چند هفته همسرتان را از شبکه های اجتماعی به خانه بیاورید بلکه با مهربانی، ایجاد جذابیت و برنامه داشتن برای لحظات باهم بودن، هر روز چند دقیقه او را بیشتر به سمت خودتان متمایل کنید تا به مرور زمان همسرتان مدت بیشتری را با شما و فرزندان تان بگذراند. یادتان باشد برخی از این شبکه ها جذابیت های زیادی دارند پس کارتان سخت است و باید به دنبال جذابیت هایی باشید که نمره بالاتری از آن ها بیاورید!


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
چگونه درشبکه های اجتماعی کسب درآمد و محتواسازی کنیم؟