سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام پرفروش‌ترین‌های جهاد دانشگاهی در «شهر‌آفتاب»


اعلام پرفروش‌ترین‌های جهاد دانشگاهی در «شهر‌آفتاب»خبرگزاری کتاب ایران/ پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات جهاددانشگاهی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد.
اعلام پرفروش‌ترین‌های جهاد دانشگاهی در «شهر‌آفتاب»
 انتشارت جهاددانشگاهی پر فروش‌ترین کتاب‌های این سازمان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

سازمان انتشارت جهاددانشگاهی با یک‌هزار عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرد. سازمان انتشارت جهاددانشگاهی نمایندگی و مدیریت توزیع کتاب‌های واحدهای جهاددانشگاهی از جمله اصفهان، صنعتی اصفهان، مازندران، زنجان، ارومیه،سازمان همیاری و اشتغال، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی را در این دوره از نمایشگاه کتاب بر عهد داشت.

پر‌فروش‌ترین کتاب‌های غرفه سازمان انتشارت جهاددانشگاهی در بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب عبارتند از «تاریخ ایران از آغاز تا سلسله پهلوی» نوشته عزیزالله بیات انتشارات جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی «روش تحقیق پیشرفته» به قلم محمدباقر نوبخت منتشر شده از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی.

«حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری» از انتشارات علامه طباطبایی، «طرح پژوهش، رویکردهای کمّی، کیفی و ترکیبی» با ترجمه دکتر علیرضا کیامنش و عرضه شده به همت انتشارت علامه طباطبایی، «مدیریت اسلامی» نوشته علی‌اکبر افجه‌ای انتشارت علامه طباطبایی و «شناخت فرهنگ و اقوام ایران زمین» اثرری از حمید عامریان و منتشر شده از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی.





منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
سرود جهاد دانشگاهی