سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار اولین تصاویر ویدئویی از داخل پایگاه روسیه در لاذقیه


انتشار اولین تصاویر ویدئویی از داخل پایگاه روسیه در لاذقیه

پرس تی وی/ روسیه درهای پایگاه نظامی خود در لاذقیه سوریه را برای اولین بار به روی رسانه‌ها باز کرده و شبکه سی‌سی‌تی‌وی چین تصاویری از پایگاه را منتشر کرده است.

پایگاه هوایی روسیه درفرودگاه بین المللی باسل الاسد در لاذقیه واقع شده است.

نیروی هوایی روسیه از 8 مهر 1394 و پس از آغاز حملات هوایی این کشور علیه گروه‌های تروریستی در سوریه با مجوز دمشق، در این فرودگاه مستقر شده است.

در این پایگاه جنگنده‌های سوخو-24، سوخو-25، سوخو-30 و سوخو-34 و همچنین بالگردهای ام‌آی-24 و بالگرد ترابری ام‌آی-8 به چشم می‌خورد.

پروازهای زیادی از این فرودگاه انجام می‌شود و همه هواپیماها به صورت 24 ساعته آماده پرواز هستند. همچنین هر جنگنده پس از انجام ماموریت خود، بار دیگر آماده انجام ماموریتی جدید می‌شود.

براساس اعلام نیروی هوایی روسیه، بالگردهای ام‌آی-24 مسئول تامین امنیت این پایگاه هوایی می‌باشند و هر کدام حامل هشت سرباز با تجهیزات کامل نظامی هستند.

روسیه از اوایل مهر ماه با مجوز دولت سوریه عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی در این کشور عربی را آغاز کرده است.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از پایگاه هوایی روسیه در لاذقیه