سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مه شدید موجب فرود پرواز تهران ـ بوشهر در فرودگاه شیراز شد‌


مه شدید موجب فرود پرواز تهران ـ بوشهر در فرودگاه شیراز شد‌فارس/ مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: صبح امروز به دلیل مه شدید که آسمان بوشهر را فرا گرفته بود، پرواز تهران به بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

عباس محمدی اظهار داشت: پرواز تهران به بوشهر ساعت 5:50 دقیقه بامداد امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد بوشهر ترک کرد اما به دلیل مه شدید که امروز صبح که بوشهر را فرا گرفته بود، این پرواز نتوانست در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با نظر خلبان، پرواز تهران به بوشهر به سمت شیراز رفت و در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

محمدی ادامه داد: با مشخص شدن وضعیت جوی در بوشهر با نظر خلبان تصمیم بر این گرفته شد که پرواز تهران ـ بوشهر که در فرودگاه شیراز به زمین نشسته بود تا حدود نیم ساعت دیگر به سمت بوشهر پرواز کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر یادآور شد: هواپیما‌ مربوط به پرواز تهران ـ بوشهر از نوع ایرباس 320 و متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
بلیت پرواز چارتر - فرود در فرودگاه شیراز