سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شلیک موشک های بالستیک سپاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را دست پاچه کرد


شلیک موشک های بالستیک سپاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را دست پاچه کردفارس/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به آزمایش‌های موشکی ایران گفت، آزمایش‌های موشکی تداوم موضع ضد اسرائیلی ایران است.

وبگاه «جوییش کرانیل» به درج سخنان «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در زمینه رزمایش موشکی اقتدار ولایت و شلیک موشکی با شعار ضد اسرائیلی به زبان عبری پرداخت.

موشه یعلون در این زمینه گفت: «آزمایش‌های موشکی ایران کماکان گواهی خصمانه بودن مواضع ایران به اسرائیل است.»

یعلون در ادامه برخی کشورهای غربی را متهم نمود که با سخنان شیرین سران ایران فریفته شده در حالی‌که این کشور در بخشی دیگر به تجهیز نظامی تروریست‌ها ادامه می‌دهد.

وزارت خارجه اسرائیل نیز در بیانیه خود در این زمینه مدعی شده که این آزمایش موشکی ابهام‌هایی را درباره تعهد ایران به توافق هسته‌ای میان این کشور و 1+5 به وجود آورده است.

در این بیانیه آمده است، موشک‌هایی که آزمایش شدند، قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند و قادرند اسرائیل و بخشی از خاورمیانه را هدف قرار دهند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
چرت و پرت های جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی