سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگاه های اجرایی مکلف به برگزاری دوره آموزش رانندگی برای کارکنان هستند


به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز پنجشنبه در جلسه کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش و ترافیک گیلان با بیان این مطلب افزود: این آموزش ها با هماهنگی پلیس راهور استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با برنامه ریزی و ارائه فهرست کارکنان و رانندگان مجموعه تحت امر خود به پلیس راهور، زمینه های آموزش این افراد را در خصوص فرهنگ ترافیک و رانندگی فراهم کنند.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ادامه داد: با توجه به نقش آموزش در زندگی اجتماعی، برگزاری این دوره ها می تواند نقش مهمی در کسب آخرین اطلاعات و یافته ها در حوزه فرهنگ رانندگی و قوانین جاری داشته باشد.
به گفته دبیر کمیته ترویج ، تبلیغ و آموزش و ترافیک استان گیلان، عمده ترین مشکلات اجتماعی ناشی از معضلات بار ترافیکی و همچنین رانندگی، نبود فرهنگ صحیح و اطلاعات کافی از قوانین است که در این زمینه می بایست فرهنگ سازی ها با آموزش های مداوم انجام شود.
رنجکش ادامه داد: ترویج فرهنگ صحیح در زمینه رانندگی می بایست از دوران کودکی و نوجوانی با آموزش های مستمر انجام شود و از این طریق، ضمن فراهم سازی بسترهای مناسب در بزرگسالی، زمینه های کنترل غیر مستقیم نیز در رابطه با رفتارهای پر خطر رانندگی و عدم رعایت قوانین را فراهم کرد.
در این جلسه آموزش مربیان و مدیران مهدهای کودک، اجرای طرح های ویژه آموزش ترافیک در منطقه آزاد اقتصادی و تجاری بندر انزلی نیز به تصویب رسید.ک/2
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان سایپا بر اساس مدل انتقال آموزش ه