ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آدمک بلاتر در انگلیس سوزانده شد!


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 19:00

آدمک بلاتر در انگلیس سوزانده شد!

فارس/ یکی از هنرمندان انگلیسی آدمکی شبیه به رئیس مستعفی فدراسیون بین‌المللی فوتبال ساخته بود تا در جشن آتش‌ بازی امسال آن را بسوزانند که امروز آن را به آتش کشیدند.
فرانک شیبرد که یک طراح عروسک و آدمک است در یک اقدام کم نظیر، بلاتر رئیس مستعفی فیفا را شبیه سازی کرد و قرار بود این آدمک 11 متری در جریان جشن آتش‌بازی سوزانده شود که امروز این آدمک سوزانده شد.
آدمک شبیه سازی شده بلاتر که 11 متر ارتفاع داشت، در دستانش یک صندوق پر از پول، جام‌جهانی و توپ فوتبال داشت.
شیبرد سازنده این آدمک درباره اینکه چرا بلاتر را به شکل فردی فاسد شبیه سازی کرده گفت: در حقیقت برخی کارها پیچیده هستند و بعضی از آدم‌های مشهور نیز گاه با کارهای خود خبرساز می‌شوند. من هم از این فرصت استفاده کردم.
فلسفه این جشن به بریتانیا و به سال 1605 که خواستند مجلس بریتانیا را به آتش بکشند ولی ناکام ماند. از آن سال تاکنون هر ساله این جشن در بریتانیا گرفته می‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ماجرای قتل جوان ایرانی که در انگلیس سوزانده شد،چه بود؟