‌نجات 3 زن باردار ورزقانی‌ با اورژانس هوایی


‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از پرواز اورژانس هوایی برای نجات و انتقال 3 زن باردار ورزقانی خبر داد.

روزبه رجایی غفوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش خانه بهداشت روستای طویل از توابع شهرستان ورزقان به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، مبنی بر زمان وضع حمل 3 زن باردار گفت: با توجه به مسدود بودن راههای ارتباطی این روستا و وضع وخیم این سه زن، عصر روز گذشته اورژانس هوایی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه روز گذشته به علت بدی شرایط جوی این منطقه، امکان فرود بالگرد اورژانس وجود نداشت‌ و بالگرد مجبور شد به تبریز برگردد.

رجایی غفوری از اعزام مجدد اورژانس هوایی به منطقه صبح امروز خبر داد و گفت: صبح امروز با بهبود شرایط جوی، اورژانس هوایی‌ دو زن باردار‌ 30 و 33 ساله را به بیمارستان شهید طالقانی تبریز اعزام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:خوشبختانه شرایط عمومی زن دیگر، نسبت به این دو زن بهتر بود‌ و اهالی روستا وی را به بیمارستان ورزقان منتقل کرده بودند.

رجایی گفت: ساعت 14:05 ظهر امروز، دومین پرواز بالگرد اورژانس هوایی به شهرستان ورزقان برای نجات جان خانم باردار 31 ساله، عازم روستای برازین شد.

وی ادامه داد: به علت بسته بودن مسیر روستا و عدم امکان تردد با آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی به روستای برازین اعزام و توانست این خانم باردار را به بیمارستان ورزقان انتقال بدهد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
امداد هوایی زاهدان فرشته نجات مادر باردار