کاهش 25 درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای ‌نسبت به سال قبل


‌فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار جان‌باختگان حوادث رانندگی 25 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی گفت: امسال شاهد افزایش 20 درصدی حوادث رانندگی در جاده‌ها بودیم، اما آمار جان‌باختگان این حوادث 25 درصد کاهش داشت که این نشان‌دهنده کم شدن شدت حوادث است.

وی با بیان اینکه امسال استان فارس نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش تعداد مسافرین را شاهد بود، گفت: میانگین سرعت در جاده‌های استان فارس 84 کیلومتر بر ساعت بوده است.

گودرزی اضافه کرد: در ایام نوروز نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف پیشگیری از سرقت، ایجاد امنیت، جلوگیری از تصادفات و همچنین حضور ماموران پلیس به شکل نامحسوس در مکان‌های مذهبی و تفریحی، اقدامات خوب و تاثیرگذاری را انجام داد.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در نوروز امسال موجب کاهش جرائم مختلف نسبت به سال گذشته شده است، گفت: امسال نیروی انتظامی 150 ایستگاه نوروزی در فارس با هدف راهنمایی مسافران ایجاد کرد و با استفاده از 2 دستگاه بالگرد، وضعیت ترافیک جاده‌ها را به شکل مستمر مورد بررسی و پایش قرار داد.

گودرزی همچنین گفت: امسال کل سرقت‌ها نسبت به سال گذشته 38 درصد و سرقت‌های خشن هم نسبت به این دوره زمانی در سال قبل 45 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کاهش 3 دهم درصدی تورم نسبت به ماه گذشته