سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهدید فرانسه از سوی کودکان داعشی


تهدید فرانسه از سوی کودکان داعشیایسنا/ در جریان جدیدترین جنایت توسط گروه داعش، اعضای کودک این گروه فرانسه را تهدید به عملیات تروریستی می کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، تروریست‌های داعش فایلی را منتشر کردند که در آن دو کودکی که دارای تابعیت فرانسوی هستند یکی از سربازان ارتش سوریه و یک سوری دیگر را که به اتهام همکاری با نیروهای سوری و جاسوسی علیه داعش بازداشت شده بود با شلیک گلوله اعدام می‌کنند.

تعدادی از اعضای داعش در کنار این دو کودک فرانسوی که سن‌شان از 12 سال تجاوز نمی‌کند، ایستاده‌اند.

در این فایل که لحظات اعدام دو سوری به دست کودکان عضو داعش را نشان می‌دهد، کودک بزرگتر به زبان فرانسوی پاریس را تهدید کرده و می‌گوید: به فرانسه هشدار می‌دهم که ما شما را می‌کشیم همانطور که برادرانمان را در اراضی کشورهای اسلامی کشتید. امروز در شام و فردا در پاریس.

تروریست‌های داعش به دلیل از دست دادن نیروهایشان در جنگ سعی می‌کنند کودکان را برای انجام عملیات‌های خود آموزش دهند.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
تهدید باز هم تهدید فرماندهان داعش ب انفجار فرانسه-سوریه